030206     SMÅLANDS-BÄSTA

6feb: För alla sifferbitare kan meddelas att "Smålands-Bästa 2002" är klar och den lämnades ut till de klubbar som deltog (och som hade beställt) vid IUDM i Jönköping. Smålands-Bästa gavs ut första gången 1973 så det är i år för 30:e gången och liksom tidigare år är det statistik för alla åldersklasser från 10 år upp till veteraner samt div poängtabeller. Om du ej fått ett ex av din förening eller om ni föreningar vill ha fler ex, går det bra att beställa via e-post, eller per post till: Smålands FIF, Box 4026, 561 04  HUSKVARNA eller på tel/fax: 036-50235.

När det gäller årets inomhusstatistik finns ungdoms- och manlig seniorstatistik tillgänglig sammanställt av Gösta och Kettie Gustavsson, se här. Undertecknad jobbar med den kvinnliga delen, som förhoppningsvis skall bli klar till slutet av veckan.