DAGS ATT SÄNDA IN ÅRSRAPPORT OCH ÅRSAVGIFT

10mar: Det har blivit dags för föreningarna att inkomma med årsrapport och årsavgift för 2005. Årsavgiften är 800,- och sätts in på vårt pg: 168461-2. Årsrapporten, vars uppgifter ligger till grund för vår kalender och hemsida, skall vara oss tillhanda senast den 20 mars.

Blankett för uppgifterna har skickats ut till samtliga anslutna föreningar, men finns också här. Det går också bra att e-posta uppgifterna och vad vi behöver är uppgifter om följande:

- Förening

- Fullständig adress

- Kontaktperson

- Telefon (bostad och eventuellt arbete samt mobil)

- Fax

- E-post

- Eventuell hemsideadress

- Om ni vill stå som A- eller B-förening
A-förening betyder att ni har arenafriidrott (även om så bara ungdomsfriidrott) och vill ha tävlingsinbjudningar till sådana tävlingar.
B-förening beytder att ni endast har deltagande i eller arrangerar långlopp i väg/terräng.

BESTÄLL KALENDERN

Glöm ej heller att inkomma med en beställning av kalendern som är i ett behändigt fickformat och som varje friidrottsledare inom distriktet bör ha. Här finns förutom adressuppgifter även tävlingsprogrammet, div regler samt gällande distriktsrekord.

Kalendern kostar 30,-/st och beräknas vara klar att delas ut i samband med DM i terräng (för de som har anmälda där) som arrangeras av IK Hakarpspojkarna den 16 april. Annars tillkommer portokostnad.