Rapport från Götalandsregionens årsmöte

1 nov:
Samma dag som vår UC-träff/Ledardag, dvs söndagen 20 okt, så körde Götalandsregionen sitt årsmöte i Värnamo. Styrelsen består framöver av ordf. Karl-Gustav Holmgren Höör, vice ordf. Roger Karlsson Norrköping, Sekreterare Anita Norr-Ericsson Norrköping, kassör Gert-Åke Ivarsson St. Olof samt ledamot Ove Davidsson.

Angående datum och arrangörer fastställdes de föreslagna datumen för GM inne (15-16 mars, arrangör sökes), GM ute (13-14 sep, arrangör IK Orient i Uddevalla) samt första matchen i Götalandscupen (tors 29 maj), däremot beslutade man att flytta andra matchen från 23 aug (samtidigt som DN Galan Youth) till söndagen 15 juni. För Götalandscupen söker man antagligen fortfarande efter arrangörer till mer eller mindre båda macherna i alla tre divisionerna - så kan ni tänka er att arrangera - meddela det.