Lördagsträningarna i Telekonsult Arena startar 10 okt

18 sep:
Varje vinterhalvår hyr UC Småland Telekonsult Arena i Växjö lördagar mellan kl. 14-16 för att i sin tur erbjuda Smålands föreningar möjligheten att träna med riktigt bra förutsättningar inomhus när möjligheterna på hemmaplan är mer begränsade eller saknas. Intresset har vuxit de senaste åren och säsongen 2014/2015 var det ca: 10st föreningar inkl. några från Blekinge som antingen hyrde hela inomhussäsongen eller enskilda tillfällen.

Priset är 2500kr/säsong eller 400kr/gång och första lördagen blir 10 oktober och sista 30 april. Vid intresse meddela markus.andersson@smfif.se så skickas faktura och er nyckel/blipp från tidigare aktiveras igen så den fungerar även i år. För nya klubbar skickas ny nyckel ut med posten.

När tävlingar och andra saker sker i arenan kan UC-tiden bli helt avbokad eller begränsad tillgång. Senaste information om detta finns på IFK Växjös hemsida om ni rullar ner en bit.