Kallelse till årsmöte 27 feb i Växjö
8 jan:
Kallelse är nu utskickad och finns här på hemsidan till vårat 61e årsmöte lördagen 27 feb på Quality Hotell i Växjö. Se även bilagorna Föredragningslista och Röstlängd. Senare tillkommer även bilagorna Valen, Prisutdelning, Resultat/Balansräkning för 2015 och för 2016 förslag på Budget och Service-avgift.

Sista datum för att...
Skicka in motioner, onsdag 27 jan.
Anmäla ombud, ons 17 feb.
Lämna förslag till valberedningen, mån 22 mars.

Verksamhetsberättelse 2015 kommer med posten en dryg vecka innan mötet till alla föreningar och enskilda SmFIF:are i kommittéer, m.m. På årsmötet kommer vi som vanligt presentera och diskutera fjolårets genomförda och kommande års planerade verksamhet. Tävlingar, utbildningar, läger, m.m. Gå igenom ekonomin och välja personer till olika uppdrag. Viktigt att ni är närvarande och tar del av / påverkar hur vår gemensamma verksamhet bedrivs.

När det gäller valberedningen så har vi sedan ifjol utgått ifrån turordningslista på vilka klubbar som ansvarar för att tillsätta varsin person. Mer kommer finnas i bilagan "Valen" ovan. För 2016 och fram till 2017 års årsmöte går uppdragen till FIK Färjestaden, Växjö Löparklubb och Habo FIF-04.

Följande personer och klubbar (någon kan tillkomma) har Priser att ta emot på årsmötet. Positivt om dessa kan vara närvarande. Fanny Roos, Alexander Brorsson, Anna Wessman, Jacob Folkesson, Elina Gunnarsson, Elin Rubin, Viktor Helander, Fredrik Bolmstam, Jessica Kihlström, Pär Wisme, Mikael Hernberg, Alexander Sjögren, Rebecca Ekvall, Anna Ek, . Klubbar: Högby IF, Tranås AIF, IK Sisu, Lekeryd-Svarttorp SK.

Varmt välkomna!