010920    LITE KOM-I-HÅG I SLUTET AV SÄSONGEN

Verksamhetsåret börjar lida mot sitt slut och kansliet vill därför påminna om en del saker:

WB00860_.GIF (262 bytes)    LEDARKONFERENSEN

Glöm inte ledarkonferensen i Tingsryd den 9-10 november. Inbjudan och Program finns här.

WB00860_.GIF (262 bytes)    SKICKA IN RESULTATLISTOR

Detta från alla slags tävlingar, även era interna klubbmästerskap och andra tävlingar, genast efter tävlingen. Glöm ej era Friidrottsskolors tävlingar o.d. Detta för statistikens skull.

WB00860_.GIF (262 bytes)    FÖR ÅRSBERÄTTELSEN

Vi vill också gärna ha era terrängtävlingar, KM och mera lokalt för årsberättelsens skull. Lämna också uppgift om era eventuella läger- och andra sammandragningar inom klubben.

WB00860_.GIF (262 bytes)    REKORDANMÄLNINGAR

VIKTIGT! Skicka in rekordanmälningar. På den löpande årsstatistiken på vår hemsida kan ni se markerat vilka som överträffat gällande distriktsrekord.

WB00860_.GIF (262 bytes)    STORA GRABBAR/TJEJER

Kontrollera era liggare angående stor grabb/tjej-poäng om någon under året uppnått 25 poäng och skicka in anmälan.

WB00860_.GIF (262 bytes)    PLANERA TÄVLINGAR

Planera era tävlingar i god tid inför nya säsongen. Den 15 oktober skall de sedvanliga sanktionsansökningarna vara inne. Planera att söka DM-tävlingar . Dessa måste spridas mer över olika föreningar.

WB00860_.GIF (262 bytes)    ÅRSSTATISTIK

Tänk på att göra en årsstatistik angående era aktivas resultat så snart som möjligt. Våra statistiksamlare har nytta av dem ifall ni sänder dem.