Götalandscupen 2010
16 dec:
De föreningar som var med i Götalandscupen i år har fått inbjudan till 2010 års serieverksamhet skickade direkt till sin förening, men Götalandsregionen vill gärna ha fler lag med i seriesystemet (såklart de vill...) och har därför bett SmFIF att inbjuda tänkbara föreningar, därav detta inlägg på vår hemsida.

För mindre klubbar kan det säkert vara svårt att få ihop ett lag, men möjlighet finns då att slå sig ihop med någon/några grannklubbar och tävla med ett gemensamt lag (gäller i div 3 och div 2, för att gå högre krävs dispens). Även klubbar som redan ställer upp med ett lag kanske skulle kunna ställa upp med ett andra lag. Man måste inte delta i alla grenar, men ett lag måste bestå av minst 4st pers.

De två matcherna 2010 kommer gå den 16 maj och 19 juni.

Götalandsregionens hemsida, hittar ni bland annat:

Anmälan tillsammans med betalning av avgiften vill de ha in senast 5 januari 2010. Deras PG är 33 04 92-0 och anmälan skickas till anita.norrericson@telia.com eller Anita Norr-Ericson, Ektorpsgatan 256, 603 74 NORRKÖPING.

Anita är bortrest 14 jan - 3 feb och läser då ej mail. Vid frågor, ring då istället Roger Karlsson som tillsammans med Anita är ansvarig för serierna. Rogers tel. 011-33 20 44.