Oktober = dags att söka sanktion för arr. 2011
1 okt:
För alla klubbar som tänker arrangera något nästa år - arenatävling, långlopp eller stafett - nu den 1/10 - 31/10 är dags att söka sanktion, vilket sedan ifjol görs i FRI-idrottens DAtasystem = FRIDA. FRIDA kommer man åt genom att logga in på klubbens hemsida på IdrottOnline, förutsatt att man aktiverat en sådan. Manualer m.m. om FRIDA från Svenska FIF. Pappersblanketterna kan i nödfall användas även i år, be om dem här.

Smålands FIFs Tävlingsprogram 2011 innehåller än så länge mest det centrala programmet och ytterligare några arr, men kommer nu under okt - i takt med att era ansökningar droppar in - byggas på. Tävlingskommittén har möte 23 okt och skissar då på ett DM-program, och sen bör det mesta kunna fastställas på UC/Ledarträffen 30 okt.