Lördagsträningarna i Telekonsult Arena startar 11 okt
26 sep:
Varje vinterhalvår hyr UC Småland Telekonsult Arena i Växjö lördagar mellan kl. 14-16 för att i sin tur erbjuda Smålands föreningar möjligheten att träna med riktigt bra förutsättningar inomhus när fullt goda möjligheter kanske saknas på hemmaplan.

Priset är nu sänkt till 2500kr/säsong eller 400kr/gång (tidigare 3000kr & 500kr) och första lördagen blir 11 oktober. Vid intresse meddela markus.andersson@smfif.se så skickar jag ut faktura, nycklar/blippar från tidigare år fungerar även i år och för nya klubbar meddelar jag IFK:s Jan Sandberg som då skickar ut en nyckel med posten. Ordningsregler i TKA.

När tävlingar och andra saker sker i arenan kan UC-tiden bli helt avbokad eller begränsad tillgång. Senaste information om detta finns på IFK Växjös hemsida lite ner i högerkanten.