Startsida

SMÅLANDS

FRIIDROTTSFÖRBUND

SMÅLANDS-BÄSTA 2005

Smålands Friidrottsförbunds årliga statistik "Smålands-Bästa" beräknas vara klar för att delas ut vid ungdomstävlingarna i Växjö den 21/1. De föreningar som inte är närvarande då kan också få statistiken på årsmötet i Hultsfred den 18/2 eller vid IUDM i Växjö den 25/2.

Beställ Smålands-Bästa 2005 och ge ett ex till alla aktiva i din klubb liksom till trogna ledare, tränare och funktionärer. För att vi ska kunna fortsätta sammanställa denna statistik är det viktigt att föreningarna beställer.

Priset är 25,-/st + eventuellt porto. Beställ via e-post, fax: 036-50235 eller skicka in beställningen till Smålands FIF, Box 4026, 561 04  HUSKVARNA. Glöm ej ange förening, hur många ex som önskas samt om den hämtas vid något av ovanstående arrangemang eller önskas per post. Även enskilda som ej får statistiken av sin förening eller intresserade utanför Småland är välkomna att inkomma med en beställning.

Smålands FIF